spr
Liczba pozycji: 304
Ja, my, oni - Poradnik Psychologiczny POLITYKI – e-wydanie – Ludzie LGBT+
Kryzys, czy już samo jego widmo, nikogo nie pozostawia psychicznie obojętnym. Nie chodzi nawet o strach przed konkretnym zagrożeniem - niewypłacalnością kredytową, utratą pracy czy majętności, ale o dotykający teraz wiele osób lęk - tym bardziej wyniszczający, im bardziej jego powód jest nieuchwytny, trudny do nazwania. Nie przypadkiem filozofowie, ekonomiści, socjolodzy dostrzegają nie tylko załamanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 12,35 zł
Opinie o produkcie13,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,35 zł- EPUB
- MOBI
- Dostęp online PDF
Polish Your HR English. Angielski (nie tylko) dla HR-owca cześć 1 i 2 – ebook
INFOR PL SA
Najlepszy zestaw do nauki języka angielskiego ( nie) tylko dla HR-owców! Komplet bestsellerowych pozycji Polish Your HR English. Angielski (nie tylko) dla HR-owca cześć 1 i 2 to zestaw, który z pewnością przyda się nie tylko osobom pracującym w dziale personalnym korporacji, ale wszystkim, którzy posługują się lub będą posługiwać się tym językiem w kontaktach biznesowych. Część 1 Polish your HR...Data dostępności:
Data publikacji:
Za kulisami u Boga. Schematyczny rozwój ducha człowieczego – ebook
Piotr Arkadiusz Kociszewski
Od Autora: W obecnej książce staram się ujawnić to, co utajnione oraz przekazać podwaliny pod pewną, niewygodną dla niektórych kręgów wiedzę, która może zbulwersować ludzi wierzących w dogmaty. Niektórzy ludzie, a także zaświaty, broniąc swoich pozycji, nieświadomie uniemożliwiają poznanie pełnej prawdy. Jeszcze inni czerpią ogromne zyski z propagowania pewnych - wygodnych dla siebie - fragmentów...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: