min
Liczba pozycji: 5
Jak poprawić swoją wiarygodność w bankach? – ebook
Artur Sarnecki
Szukasz sposobu na zwiększenie swoich szans na kredyt hipoteczny? Może chcesz naprawić nadszarpniętą historię kredytową? Ten krótki poradnik pomoże Ci w tym! Dowiesz się min.: — Na co banki zwracają uwagę kiedy starasz się o kredyt — Jak sprawdzić swój BIK oraz inne bazy — Jak poprawić swój scoring i co na niego wpływa — Jak łatwo zwiększyć zdolność kredytową i wiele więcej! Lektura, która zaoszczędzi...Data dostępności:
Data publikacji:
Planeta Korporacja – ebook
Maciej Balcerzak
Planeta Korporacja - Jak przetrwać, zrobić karierę i zostać Prezesem? to poradnik opisujący świat korporacji, działających w polskich realiach, widziany oczami korporacyjnego niewolnika. Poradnik w sposób praktyczny opowiada, jak pracować w korporacjach, jak budować karierę i pozycję, na co uważać i gdzie szukać swoich szans, tak by zostać Prezesem. Odpowiada na wiele istotnych pytań - jak pisać CV,...Data dostępności:
Data publikacji:
Vademecum Sp. z o.o. – ebook
Justyna Broniecka
Dzisiejszy świat pędzi bardzo szybkim tempem. Zmiany, które mogą dotknąć Twoją firmę wchodzą w życie z dnia na dzień. Dlatego uważamy, że prowadząc firmę ryzykowanie całym swoim majątkiem – to trochę zbyt duża odpowiedzialność. Spółka z o.o. pomoże Ci: ograniczyć ryzyko biznesowe zabezpieczyć Twój prywatny kapitał legalnie nie płacić ZUSu za właścicieli firmy wypłacać...Data dostępności:
Data publikacji:
Bałkany – ebook
Grzegorz Kaliciak
Dla polskiej armii początek lat dziewięćdziesiątych był bardzo trudny, a środków brakowało dosłownie na wszystko. Jednak gdy przyszła prośba o pomoc, wojsko się nie zawahało. W bałkańską misję ruszył największy od czasów II wojny światowej Polski Kontyngent Wojskowy. Na miejscu czekało żołnierzy ważne zadanie – przywrócenie spokoju i normalnego życia po krwawej wojnie domowej. Pierwszy kontyngent...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: