kolei
Liczba pozycji: 45
Małgosia contra Małgosia – audiobook
Ewa Nowacka
Małgosia, współczesna nastolatka zostaje przeniesiona za sprawą magii do XVII w. Dworku, zastępując tam swoją rówieśnicę, która z kolei zajmuje jej miejsce. Uruchamia to lawinę śmiesznych pomyłek i dramatycznych nieporozumień.Data dostępności:
Data publikacji:
Bajki dla Ewy – audiobook
Mieczysława Buczkówna
Książka dla dzieci. Bajki dla Ewy” to trzecia już z kolei opowieść o przygodach Piotrusia. Poprzednie jego losy znajdziemy w książkach "Piotruś Pierwszak" i "Piotruś zuch".Data dostępności:
Data publikacji:
Basia i szkoła – audiobook
Zofia Stanecka
Basia chciałaby chodzić do szkoły i nauczyć się pisać. Janek uważa jednak, że siostra jest na to jeszcze za mała. Z kolei kuzyn Antek tak bardzo nie lubi siedzenia w szkolnej ławce, że postanawia uciec. Przekonajcie się, co z tego wyniknie… Kolejny tom przygód rezolutnej pięciolatki Basi - ulubionej bohaterki przedszkolaków!Data dostępności:
Data publikacji:
Leksykon dzikich kobiet – audiobook
Anna Lewicka
Niniejszy leksykon poświęcony jest znanym z mitów, legend i baśni postaciom kobiecym przeistaczającym się w zwierzęta. Autorka, przeprowadzając słuchacza po różnych zakątkach świata - od Kraju Kwitnącej Wiśni przez Wyspy Brytyjskie do lasów Amazonii - snuje opowieści o czterdziestu kobietach i ich niezwykłych zdolnościach. Niektóre omawiane postacie potrafią samoistnie zamienić się w zwierzę, inne...Data dostępności:
Data publikacji:
Książę i żebrak – audiobook
Mark Twain
Wiek XVI, Anglia. Tom pochodzi z najbiedniejszej dzielnicy Londynu. Jego codzienność to głód, ciężka praca i walka o przetrwanie. Edward jest z kolei następcą tronu, wychowywanym w luksusach na królewskim dworze. Łączy ich jedno: niemalże identyczny wygląd. Pewnego razu drogi chłopców przypadkiem krzyżują się nieopodal zamku. Edward zaprasza Toma do swoich komnat, gdzie dla zabawy zamieniają się ubraniami....Data dostępności:
Data publikacji:
Sekrety Katowic – audiobook
Michał Bulsa Barbara Szmatloch
Katowice nieustannie intrygują odwiedzających je podróżnych i zachwycają swoich mieszkańców. Wśród efektownej architektury i urokliwych zakątków górniczych osiedli miasto skrywa nieznaną stronę. Autorzy odnajdują tajemnicze historie i zapomniane miejsca. Z pasją opowiadają o zaskakujących wydarzeniach i niezwykłych ludziach. Przeszłość nieustannie splata się z teraźniejszością. Burmistrz ucieka z miejską...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie minęło nic, prócz lat... – audiobook
Szymon Kobyliński Aleksandra Ziółkowska-Boehm
„Nie minęło nic prócz lat…” to korespondencyjny dialog, a właściwie zapis dyskusji na temat pisarstwa, rodziny, zwierząt, przyrody, oraz sytuacji Polski i Ameryki końca dwudziestego wieku. Dialog ten toczą między sobą wybitny rysownik, gawędziarz i popularyzator historii - Szymon Kobyliński - oraz znana i ceniona pisarka, dziennikarka i spadkobierczyni archiwum Melchiora Wańkowicza...Data dostępności:
Data publikacji:
W otchłani Imatry – audiobook
Aleksander Ławrow
Audiobook z kryminałem historycznym. Tu groza przeplata się z myśleniem dedukcyjnym najlepszego w Rosji detektywa śledczego. Ale od początku. Rok 1893. W pociągu Kolei Nikołajewskiej, w tajemniczych okolicznościach umiera rosyjski milioner Jegor Pawłowicz Worobiow. Tuż przed śmiercią próbuje wyjawić córce mandżurski sekret jej rodu. W śledztwo natychmiast angażuje się Metody Kobyłkin, jowialny...Data dostępności:
Data publikacji:
Gaslighting. Odzyskanie równowagi po doświadczeniu przemocy emocjonalnej – audiobook
Wylecz się z gaslightingu już dziś! Gaslighting jest wyrafinowaną formą przemocy psychicznej. Polega na takim manipulowaniu drugą osobą, aby zaczęła kwestionować rzeczywistość, swoją pamięć czy własne postrzeganie świata. W tym celu wystarczy przepytywać ofiarę, drwić z niej, podawać w wątpliwość jej doznania - w końcu uwierzy, że postradała zmysły. Ta książka jest przemyślanym i wyczerpującym...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji: