klient audiobook
Liczba pozycji: 114
Bezpieczne miejsce – audiobook
Ina Nacht
Natalia mieszka na Osiedlu Radosnym w Świdnicy. Prowadzi poradnię psychologiczną. Jej życie jest uporządkowane i niemal sterylnie czyste do chwili, gdy poradnię odwiedza Dominik. Brodaty i tajemniczy klient wciąga Natalię w dziwną grę. Kto ją wygra?Data dostępności:
Data publikacji:
Intensywne doznania Tom 3: Bezwstydny klient. Intensywne doznania. Tom 3 – audiobook
Whitney G.
Szczery, bezpardonowy i niezwykle seksowny. Ten klient ma wysokie wymagania! Penelope niedawno straciła dwa ważne biznesowe kontrakty i faceta, który ją zdradził. Kiedy na horyzoncie pojawia się nowe zlecenie, od razu je przyjmuje. Radość kończy się szaleństwem w klubie i porankiem z przystojniakiem w łóżku. Brzmiałoby to jak romantyczna przygoda, gdyby nie fakt, że facet okazuje się jej nowym...Data dostępności:
Data publikacji:
Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook
M. J. Passion
Ewa pracuje w barze, gdzie często musi sobie radzić z bezczelnymi klientami. W czasie nieprzyjemnej rozmowy z jednym z nich w jej obronie staje przystojny Adam. Czy starszy o kilkanaście lat mężczyzna zawróci w głowie młodej dziewczynie?Data dostępności:
Data publikacji:
Kryminalne opowiadanie z Trójmiastem w tle: Cena marzeń – audiobook
Aleksandra Pech
Podczas porannego joggingu młoda kobieta odnajduje nad Bałtykiem zwłoki swojego męża. Nieopodal znajduje się Bartek, kochanek kobiety. Niebawem rozpoczyna się poszukiwanie mordercy. W kręgu podejrzanych jest także nijaki Marek Matyszczak, były klient zamordowanego, którego sprawę adwokat przegrał. Opowiadanie nagrodzone w ramach konkursu "Kryminalne opowiadanie z Trójmiastem w tle".Data dostępności:
Data publikacji:
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi – audiobook
Robert Zych
" Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...Data dostępności:
Data publikacji:
Klient – audiobook
Iwona Surmik
Pani Renatka pracuje w biurze i jak co dnia weryfikuje poprawność dokumentów złożonych przez petentów. Kiedy w formularzu z firmy o nazwie BÓG zabrakło NIPu i REGONu, bez wahania wykonuje telefon z prośbą o uzupełnienie danych. W jej gabinecie pojawia się tajemniczy przedstawiciel firmy w powłóczystej białej szacie. Czy uda mu się dopełnić formalności? Gratka dla fanów humorystycznych opowiadań.Data dostępności:
Data publikacji:
Krótka piłka – audiobook
Harlan Coben
Od kuli ginie była gwiazdka tenisa, dwudziestoczteroletnia Valerie Simpson. Przed śmiercią próbowała bezskutecznie umówić się z Myronem Bolitarem. Głównym podejrzanym jest klient Myrona, utalentowany czarnoskóry tenisista, Duane Richwood, który prawdopodobnie rozmawiał z Valerie dzień przed morderstwem. Prowadząc prywatne dochodzenie, Myron i jego przyjaciel, zblazowany psychopata Win Lockwood, wpadają...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – audiobook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: