farmaceutycznym
Liczba pozycji: 19
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook
Małgorzata Michalik Bogna Pilarczyk Henryk Mruk
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Handel równoległy produktami leczniczymi w prawie unijnym. Granice swobody przepływu towarów na rynku farmaceutycznym – ebook
Michał Roszak
Książka stanowi kompleksowe omówienie problemów prawnych związanych z handlem równoległym produktami leczniczymi. Zjawisko to analizowane jest z punktu widzenia przepisów prawa farmaceutycznego, prawa własności intelektualnej oraz prawa konkurencji. Celem publikacji jest ustalenie granic handlu równoległego na unijnym rynku farmaceutycznym, tak aby jednoznacznie określić, w jakich sytuacjach i pod...Data dostępności:
Data publikacji:
Przeciwdziałanie patologiom na rynku medycznym i farmaceutycznym – ebook
Agnieszka Dobies Wiesław Pływaczewski Marzena Brzychcy Szymon Michał Buczyński Maciej Duda Zbigniew Fijałek Bartłomiej Gadecki Ewa Guzik-Makaruk Magdalena Ickiewicz-Sawicka Agnieszka Kalicka Iga Kalinowska-Maksim Justyna Karaźniewicz Anna Kledyńska Monika Kotowska Piotr Krajewski Denis Solodov Ireneusz Sołtyszewski Adrianna Tymieniecka-Cichoń
Zaprezentowana w książce tematyka dotyczy zagadnień związanych z patologiami występującymi na rynku medycznym i farmaceutycznym. Autorzy poszczególnych opracowań przybliżają czytelnikowi przedmiotową problematykę w kontekście uregulowań prawa karnego, cywilnego i administracyjnego, a także z perspektywy kryminologii i kryminalistyki. W monografii poruszono kwestie dotyczące: przeciwdziałania fałszowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook
Aleksandra Czerw
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo farmaceutyczne. Komentarz – ebook
Paulina Sosin-Ziarkiewicz Bożena Nowak-Chrząszczyk Wojciech L. Olszewski Krystyna Miłowska Zofia Ignatowicz Marlena Żarnecka Piotr Zięcik Rafał Dybka
Komentarz w przystępny sposób omawia zasady funkcjonowania systemu prawa farmaceutycznego od badań klinicznych i rejestracji leków po zasady wytwarzania, importu, prowadzenia obrotu, reklamy i standardów prowadzenia inspekcji. Komentarz uwzględnia wszystkie zmiany, jakie wprowadzono do ustawy do dnia 15 lipca 2016 r., w tym dotyczące importu docelowego, wykonywania zawodu farmaceuty oraz recept....Data dostępności:
Data publikacji:
Kokainowa miłość – ebook
Robert Gong
Autor ukazuje uczucie sławnego amerykańskiego pisarza do pięknej córki szefa potężnego kartelu narkotykowego. Tłem staje się bardzo wpływowa rodzina z Kalifornii, działająca w przemyśle farmaceutycznym. Gra toczy się o przejęcie produkcji rewelacyjnego środka hamującego proces starzenia się organizmu ludzkiego o 20 lat. Mimowolnym uczestnikiem tej finezyjnej „partii szachów” staje się pisarz Jerry...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketingowe zarządzanie apteką – ebook
Tomasz Barałkiewicz Małgorzata Michalik Henryk Mruk
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...Data dostępności:
Data publikacji:
Pokaż mi, kim jesteś – ebook
Anna Falatyn
Drugi tom serii z nowymi bohaterami. William Reed porzucił karierę lekarza i rozpoczął pracę w koncernie farmaceutycznym, gdzie w bardzo krótkim czasie dotarł na szczyt. Teraz jako prezes znalazł się w samym środku walki z kryzysem opioidowym w Stanach Zjednoczonych. Audrey Evans nie planowała zostać lekarzem, lecz jej rodzina wymusiła na niej obranie właśnie takiej drogi zawodowej. Jednak kobieta...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo farmaceutyczne. The Pharmaceutical Law – ebook
Ewa Kucharska Michele Le Mauviel
Prawo farmaceutyczne The Pharmaceutical Law. Wydanie dwujęzyczne: polsko - angielskie. II wydanie zbioru zawiera angielskie tłumaczenie: Prawa farmaceutycznego, Ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Tłumaczenie oddaje tekst ustaw w brzmieniu na czerwiec 2020 roku i uwzględnia zmiany wprowadzone na skutek COVID-19 oraz rozprzestrzeniania...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo farmaceutyczne dla aptek. Część I – ebook
Monika Kwiatkowska
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zakładania i prowadzenia aptek oraz punktów aptecznych, a także funkcjonowania aptek internetowych w nowych realiach prawnych. Przedstawia szczegółową analizę kluczowych aktów prawnych z zakresu prawa farmaceutycznego, w tym zapisów ustawy refundacyjnej. Prezentuje również aktualne orzecznictwo, decyzje inspekcji farmaceutycznej, urzędowe interpretacje przepisów...Data dostępności:
Data publikacji: