biznesu
Liczba pozycji: 61
Spowiedź. Boję się kochać – audiobook
M. Helen Turek-Smołucha
Opowieść o mężczyźnie, który traktuje kobiety jak rozrywkę. Historia przepełniona bólem i rozczarowaniem. Czy głównemu bohaterowi uda się otworzyć serce i czy nie jest już za późno?Data dostępności:
Data publikacji:
Gdybym mógł... – audiobook
M. Helen Turek-Smołucha
Wzruszająca do łez historia miłosna, która pokazuje walkę bohatera o życie ukochanej, czy mężczyźnie uda się utrzymać swoją największą miłość przy życiu? Czy wielkie uczucie potrafi pokonać śmiertelną chorobę? Czy zdarzy się cud? Czy wypowiedziane do Boga modlitwy zostaną wysłuchane? Duża dawka emocji i wielka miłość, która zdarza się raz na całe życie... Na to musi być przygotowany odbiorca, decydujący...Data dostępności:
Data publikacji:
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań – ebook
Jan Klimek
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuczna inteligencja w praktyce: Jak podnieść poziom swojego biznesu online dzięki najnowszym technologiom AI – ebook
Kamila Gutowski
Sztuczna inteligencja to jedna z najbardziej fascynujących i dynamicznie rozwijających się dziedzin współczesnej nauki i technologii. Wiele firm i organizacji wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy jakości swoich produktów i usług, optymalizacji procesów, zwiększenia efektywności i innowacyjności. W tej książce dowiesz się, jak sztuczna inteligencja może pomóc Ci w rozwoju Twojego biznesu, niezależnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Neodedaktyka w Edukacji Wyższej Innowacyjne Strategie Nauczania dla Wyższej Szkoły Biznesu – ebook
Marcin Niedopytalski
Autor tej publikacji zgłębia nowoczesne metody nauczania w kontekście edukacji biznesowej, podkreślając znaczenie innowacji dydaktycznych. Analizuje, jak te podejścia mogą ulepszyć proces kształcenia, uczynić go bardziej efektywnym i atrakcyjnym dla studentów. Książka zawiera przegląd skutecznych narzędzi i technik wspierających rozwój umiejętności analitycznych i praktycznych.Data dostępności:
Data publikacji:
Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce – ebook
Irena Kamińska-Radomska
Autorka porusza zagadnienia dotyczące źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Szczegółowo omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i prezentuje problemy, z jakimi spotykają się na co dzień pracownicy polskich firm i urzędów. Obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu...Data dostępności:
Data publikacji:
Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm – ebook
Renata Lisowska Jarosław Ropęga
W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych badań stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarządzanej na rzecz gospodarki przedsiębiorczej, w której główną rolę odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa. W podsumowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Ocena sytuacji finansowej spółki Allegro S.A. w okresie 6 kwartałów z lat 2020—2021 – ebook
Emilia Czerwiak
Książka przedstawia analizę sprawozdań finansowych spółki akcyjnej Allegro. Została napisana pod okiem dr Katarzyny Kubiszewskiej, na Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jako praca licencjacka.Data dostępności:
Data publikacji:
Cele Wizerunkowe: Droga do Skutecznego Zarządzania Wizerunkiem – ebook
Edgar Enderson
Książka przedstawia kluczowe aspekty wizerunku w świecie biznesu. Autor analizuje tematykę wizerunku i reputacji firm, wydobywając istotne czynniki kształtujące ich percepcję w społeczeństwie. Wśród głównych tematów znajdują się cele wizerunkowe oraz praktyczne wskazówki dotyczące budowania autentycznego wizerunku. Książka skupia się także na znaczeniu efektywnej komunikacji w kształtowaniu wizerunku,...Data dostępności:
Data publikacji:
Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw – ebook
Dariusz M. Trzmielak Małgorzata Grzegorczyk Bogdan Gregor
Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyjności polskiej gospodarki poprzez udoskonalenie współpracy pomiędzy sektorem nauki i biznesu. Autorzy diagnozują sytuację polskich uczelni w zakresie komercjalizacji wyników badań oraz współpracy z biznesem, badają...Data dostępności:
Data publikacji: